• Biudžetinė įstaiga
  • į. k. 190530088
  • Tilžės g. 41, Šiauliai
  • Pašto kodas: LT-78206
  • trysnykstukai@splius.lt
  • (841) 552354

Renginiai

Ieškome komandos pastiprinimo

2025-11-27

Ieškome ikimokyklinio ugdymo mokytojo. Darbo skelbimas čia.

Mažieji jūros sergėtojai

2025-11-17

      Ikimokyklinio ugdymo mokytoja Irma Viliūnė su ugdytiniais iš „Pabiručių“ grupės dar rugsėjo mėnesį prisijungė prie tarptautinio eTwinning projekto „Mažieji jūros sergėtojai“🐟💫 (angl. Little Guardians of the Sea), vykdomo 2025 – 2026 mokslo metais.

      Projekte dalyvauja mokytojai iš Graikijos, Turkijos, Bulgarijos, Portugalijos, Italijos ir Lietuvos.

      Viso projekto metu ugdytinius lydės maža žuvytė ,,Splashy”, su jos pagalba tyrinėsime vandenyno stebuklus, sužinosime apie ten gyvenančius nuostabius padarus ir atrasime, kaip juos apsaugoti. 🐟💫🌍💙
Žaidimų, istorijų, STEAM veiklų ir komandinio darbo metu susirasime naujų draugų visoje Europoje ir parodysime, kad net ir mažiausios rankelės gali daug ką pakeisti! 🌟

     Spalio mėnesį vyko mokyklų ir mokytojų prisistatymai trumpais vaizdo įrašais, susipažinimas su projekto talismanu žuvele ,,Splashy“, programavimo užsiėmimai Code Week savaitės metu. Lapkričio mėnesį programuojame robotu bitute BEE-BOT, tikriname, kas plaukia, o kas skęsta vandenyje, įsivertiname savo atliktas veiklas mėlynomis ir geltonomis žuvelėmis, kartu su tėveliais namuose įsitraukiame į projekto užduotis.

      Džiaugiamės galėdami prisijungti prie šio projekto ir linkime sėkmės projekto partneriams!🐠

V-oji konferencija

2025-11-13

    Lapkričio 13 d. Vilniaus universiteto Šiaulių akademijoje vyko V respublikinė tęstinė ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo pedagogų metodinė-praktinė konferencija "Žaidimas ugdymu, ugdymas žaidimu - 5".Organizatoriai – Šiaulių lopšeliai-darželiai „Vaikystė“, „Trys nykštukai“, Vilniaus universiteto Šiaulių akademija ir Šiaulių švietimo kompetencijų centras.

   Aktualiomis temomis apie STEAM, savanorystę ir emocinę pagalbą vaikams per žaidimą,  virtualių akinių pritaikymą vaikams, kurie turi iššūkių bei teorijos ir praktikos dermę patirtimi dalinosi VUŠA Edukologijos instituto docentė, vyresnioji mokslo darbuotoja Ieva Bilbokaitė-Skiauterienė, Šiaulių lopšelio-darželio "Gintarėlis" judesio korekcijos specialistė bei VŠĮ "Savanoriai vaikams", VŠĮ "Vaikų linija" savanorė ir savanorių mokytoja Vaida Berneckė, centro "Nepatogus vaikas" įkūrėja ir vadovė, Kauno lopšelio-darželio "Vaidilutė" specialioji pedagogė Evelina Darvidė bei Šiaulių lopšelio-darželio "Vaikystė" direktorė Reda Ponelienė ir Šiaulių lopšelio-darželio "Trys nykštukai" direktorės pavaduotoja ugddymui Eglė Galkauskienė.

Mūsų įstaigą atstovavo ir patirtimi dalinosi gausus būrys mokytojų ir pagalbos vaikui specialistų:

     laikinai einanti direkotoriaus pareigas Reda Ponelienė ir direktorės pavaduotoja ugdymui Eglė Galkauskienė pristatė pranešimą "Kai teorija ir praktika šoka bendrą šokį";

     judesio korekcijos specialistė Jolanta Pažarauskienė pristatė pranešimą "Kodėl šokinėjimas per balas yra svarbiausia motorinė pamoka?";

      specialusis pedagogas Valdas Kančauskas  pristatė pranešimą "Edukacinės aplinkos ir ugdymo priemonių pritaikymas įtraukiąjame ugdyme";

       mokytoja Kristina Lazdauskienė ir mokinio padėjėja Živilė Varonienė pristatė pranešimą "Sensorinio stalo magija: nuo vieno eksperimento iki dešimties";

        mokytojos Edita Gelžinė ir Jolita Jasulaitytė pristatė pranešimą "Gamtos tyrinėjimo kibirėliai ugdymo procese";

       mokytojos Rūta Laucytė ir Aida Šimaitienė bei logopedė/specialioji pedagogė Daiva Silkytė-Čeredničenko pristatė pranešimą "Pasakų pristatymai - kelias į kalbinės kompetencijos plėtojimą";

       Mokytoja Kristina Kalinauskienė ir logopedė/specialioji pedagogė Daiva Silkytė-Čeredničenko parengė stendinį pranešimą "Kalbos atradimai: mokomės žaisdami";

      mokytoja Vaiva Rimkevičienė parengė stendinį pranešimą "Gamta ir matematika: matematinių įgūdžių lavinimas naudojant gamtinę medžiagą";

      logopedė/specialioji pedagogė Daiva Silkytė-Čeredničenko su kolege iš l/d "Eglutė" Deimante Šniukaite parengė stendinį pranešimą "Ugdymo(si) sričių "Tyrinėju ir pažįstu aplinką" bei "Aš kalbų pasaulyje" projektas "Žaidžiu - pasaulį atrandu".

Susitarkime

2025-11-03

Lapkričio 3-14 dienomis visi pedagogai ir pagalbos mokiniui specialistai jums patogiu laiku ves individualius pokalbius.

 

Kartu su specialistais susitarkite abiems pusėms tinkančią datą ir skirkite laiko pokalbiui apie jūsų vaiko sveikatą, socialinę - emocinę būseną, pažangą, pasiekimus ir pan. Susitarkime dėl kokybiško Jūsų vaiko ugdymo ateinančiais mokslo metais.

 

Grupių mokytojos jūsų lauks sutartu laiku grupėse arba telefoniniu ar vaizdo  skambučiu.

Smaližiukai 069071497 mokytojos Rasa ir Sandra;

Boružiukai 062313121 mokytojos Kristina ir Ernesta;

Mažyliai 063207780 mokytojos Edit air Ingrida;

Pabiručiai 062577964 mokytojos Irma ir Odeta;

Linksmučiai 069070283 mokytojos Jolita ir Vestina;

Nykštukai 060718183 mokytojos Milda ir Sandra;

Naminukai 063077355 mokytojos Daura ir Dalia;

Zuikučiai 063093801 mokytojos Vaiva ir Odeta;

Kodėlčiukai 063091177 mokytojos Kristina ir Vestina;

Spindulėliai 060606516 mokytojos Aida ir Elina;

Smalsučiai 061125038 mokytojos Rūta ir Elina.

 

Logopedė Aistė  l.d.trysnykstukai@gmail.com   +37060128136

                        I, III, IV 7.00-12.40

                        II, V 7.00-16.30

                     

 

Logopedė, spec.pedagogė Daiva daiva.silkyte@gmail.com +37062879810

                         I-IV 7.30-16.30

                         V 7.30-14.00

 

Specialusis pedagogas Valdas Kančauskas kancauskas@gmail.com  +37061021938

                        I, V 8.20 – 14.25

                        III 8.20 – 16.00

                        IV 8.20 - 15.30

                       

Judesio korekcijos specialistė Jolanta j.pazarauskiene@gmail.com  +37069873539

                         I-III 7.30-17.00

                         IV 7.30-15.50

                               

 

Socialinė pedagogė Jurgita soctrysnykstukai@gmail.com   +37067163984

                       I, II, III 8.00-17.00

                       IV 8.00-13.00

                       V 8.00-12.00

 

Meninio ugdymo mokytoja Ernesta ernestuxsb@gmail.com +37060531298

                       I, IV, V 9.00-16.30

             

Anglų kalbos mokytoja Gerda grdptr@gmail.com  +37061458681

                      I 8.30-12.00

                      III 7.00-15.00

                      V 7.30-17.30

EUROPOS PROGRAMAVIMO SAVAITĖ „Code Week“

2025-10-14

EUROPOS PROGRAMAVIMO SAVAITĖ „Code Week“ 2025 M.

 

Straipsnio autorė priešmokyklinio ugdymo mokytoja metodininkė Kristina Kalinauskienė

 

Spalio 11–26 d. visoje Europoje vyksta Europos programavimo savaitė (Code Week) – iniciatyva, skatinanti visus, nuo mažiausių iki suaugusiųjų, atrasti programavimo ir skaitmeninio raštingumo džiaugsmą.

Šios savaitės metu įvairiose šalyse rengiamos kūrybiškos veiklos, kurios parodo, kad programavimas – tai ne tik kompiuterio kodai, bet ir kūryba, loginis mąstymas bei gebėjimas spręsti problemas.

 

Kas yra “Code Week”?

 

Europos programavimo savaitė „Code Week“ – tai tarptautinė iniciatyva, siekianti, kad programavimas ir skaitmeninis mąstymas taptų prieinami visiems. Ji padeda vaikams ir suaugusiesiems suprasti, kaip veikia technologijos, ugdo analitinį mąstymą, kūrybiškumą bei problemų sprendimo įgūdžius.

Programavimas lavina gebėjimą matyti pasaulį struktūruotai ir logiškai, o tai ypač svarbu šiandien, kai technologijos tampa kasdienybės dalimi.

 

Koks yra Programavimo savaitės tikslas?

 

Pagrindinis tikslas – skatinti technologinį smalsumą ir kūrybišką mąstymą, supažindinti vaikus su programavimo principais bei parodyti, kad kiekvienas gali tapti kūrėju, o ne tik technologijų naudotoju.

 

Kas dalyvauja?

 

Programavimo savaitės veiklas organizuoja ir jose dalyvauja mokyklos, darželiai, šeimos, bibliotekos, mokytojai ir vaikai iš visos Europos.

Tai puiki proga megzti tarptautinius ryšius, dalintis idėjomis ir kurti kartu.

 

„Code Week“ dalyvauja ir Šiaulių lopšelio-darželio „Trys nykštukai“ mokytojos

 

Šiais mokslo metais priešmokyklinio ugdymo mokytojos Kristina Kalinauskienė ir Vestina Lapeikė bei ikimokyklinio ugdymo mokytoja Irma Viliūnė dalyvauja Europos programavimo savaitėje (Code Week), įtraukdamos vaikus į kūrybiškas veiklas, susietas su tarptautiniais eTwinning projektais – „Žaidžiame kartu lauke“ (angl. Playing Together Outdoors) ir „Jūros sergėtojai“ (angl. Little Guardians of the Sea).

Prie iniciatyvos prisijungė ir socialinė pedagogė Jurgita Žinevičienė. Ji dalyvauja veikloje „Mano širdies žemėlapis“ (angl. Create Your Heart Map).

Tuo tarpu judesio korekcijos specialistė Jolanta Pažarauskienė savarankiškai organizuoja veiklą „Keturių žingsnelių kodas“ (angl. Four-Step Code) ir jungiasi prie iniciatyvos „Kodavimo kelionė per judesį“ (angl. Coding Journey Through Movement).

Šis dalyvavimas ugdo skaitmeninį sumanumą, kūrybiškumą ir bendradarbiavimo gebėjimus, stiprina tarptautinį bendravimą bei bendruomeniškumą, įtraukdamas vaikus į šiuolaikinį, žaismingą mokymosi procesą.

 

Kaip dalyvauti “Code Week”?

 

Norint prisijungti prie Europos programavimo savaitės, reikia:

  • Užsiregistruoti svetainėje codeweek.eu,
  • Pasirinkti veiklos temą ir auditoriją,
  • Užpildyti informaciją skiltyje „Add your activity“,
  • Pažymėti savo įstaigos adresą, kad renginys matytųsi žemėlapyje.

 

Pasibaigus renginiui dalyviai gali parsisiųsti sertifikatą iš savo paskyros skilties „My certificates“.

 

Kodėl verta dalyvauti?

 

Dalyvaudami „Code Week“ renginiuose:

  • Skleidžiame žinią apie programavimo svarbą,
  • Skatiname vaikus suprasti technologijų pasaulį,
  • Stipriname ryšius su Europos švietimo bendruomene,
  • Ugdome kūrybiškumą, loginį ir kritinį mąstymą,
  • Gauname meistriškumo pažymėjimą „Code Week 4 All Challenge“ už aktyvų įsitraukimą.

 

Įdomu žinoti

 

2024 m. „Code Week“ renginiuose dalyvavo daugiau nei 4 milijonai žmonių iš 80 šalių, o beveik pusė dalyvių buvo mergaitės.

Tai įrodo, kad programavimas – ne siaura techninė sritis, o kūrybos, bendradarbiavimo ir ateities gebėjimų erdvė.

Žaidžiame kartu lauke

2025-09-01

Nauji mokslo metai – naujas tarptautinio bendradarbiavimo eTwinning projektas

 

Priešmokyklinio ugdymo mokytojos Kristina Kalinauskienė ir Vestina Lapeikė su vaikais iš „Kodėlčiukų“ grupės prisijungė prie tarptautinio bendradarbiavimo eTwinning projekto „Žaidžiame kartu lauke“ (angl. Playing together outdoors), vykdomo 2025–2026 mokslo metais. Projekte dalyvauja 31 mokytojas iš 6 šalių – Turkijos, Rumunijos, Graikijos, Lietuvos, Italijos ir Airijos.

 

Pagrindinis projekto tikslas – padėti vaikams atrasti gamtos teikiamas galimybes, kuriose jie gali susijungti per paprastus, kūrybiškus ir bendradarbiavimą skatinančius žaidimus. Tokios veiklos ne tik stiprina fizinę sveikatą, bet ir ugdo komandinę dvasią, kūrybiškumą bei tarpkultūrinį bendravimą.

 

Visą rugsėjo mėnesį vyko parengiamieji projekto darbai: pasirašyti tėvų sutikimai, mokytojai dalyvavo apklausose, kuriose dalijosi patirtimi ir nuomone apie eTwinning naudą, o vaikai atsakinėjo į klausimus – ar jiems patinka žaisti gamtoje, kaip jie jaučiasi žaisdami lauke, kokias veiklas labiausiai mėgsta ir ką norėtų išbandyti.

 

Projekto dalyviai – vaikai – rugsėjį piešė projekto temai skirtus piešinius. Vėliau jie balsavo, kuris darbas vertas tapti projekto logotipu ir atstovauti konkurse tarptautiniu mastu.

 

Paskutinę rugsėjo savaitę planuojamas pirmasis nuotolinis projekto mokytojų ir mokinių susitikimas.

 

Kas yra eTwinning?

Tai Europos Komisijos iniciatyva, jungianti mokyklas iš skirtingų šalių bendriems projektams. Ji suteikia galimybes mokiniams ir mokytojams bendradarbiauti, mokytis vieniems iš kitų, tobulinti užsienio kalbų ir XXI a. įgūdžius bei pažinti skirtingas kultūras.

Džiaugiamės galėdami dalyvauti šiame projekte ir kartu linkime sėkmės mūsų mokytojoms bei jų partneriams!

Skelbiamas konkursas į Šiaulių lopšelio-darželio „Trys nykštukai“ direktoriaus pareigas

2025-09-11

 

Šiaulių miesto savivaldybė skelbia konkursą Šiaulių lopšelio-darželio „Trys nykštukai“ (toliau – lopšelis-darželis) direktoriaus pareigoms eiti penkerių metų kadencijai.

 

Pareiginės algos koeficientas 2,1703-2,3035 (pareiginės algos baziniais dydžiais). Koeficientas nustatomas atsižvelgiant į Šiaulių lopšelyje-darželyje „Trys nykštukai“ ugdomų vaikų skaičių, pedagoginio darbo stažą bei veiklos sudėtingumą. Sudaroma terminuota darbo sutartis teisės aktų nustatyta tvarka (5 metai), nustatomas išbandymo laikotarpis – 3 mėn.

Direktorius, siekdamas įgyvendinti lopšeliui-darželiui keliamus tikslus, vykdo šias pagrindines funkcijas:

  • vadovauja lopšelio-darželio strateginio plano, metinių veiklos planų, ugdymo programų rengimui, jas derina nustatyta tvarka, tvirtina ir vadovauja jų įgyvendinimui;
  • informuoja ir supažindina lopšelio-darželio bendruomenę su valstybine ir savivaldybės švietimo politika, inicijuoja jos aptarimus ir įgyvendinimą;
  • užtikrina, kad būtų laikomasi įstatymų, kitų teisės aktų ir lopšelio-darželio nuostatų;
  • tvirtina lopšelio-darželio vidaus struktūrą, lopšelio-darželio darbuotojų pareigybių sąrašą teisės aktų nustatyta tvarka;
  • nustato lopšelio-darželio struktūrinių padalinių tikslus, uždavinius, funkcijas, direktoriaus pavaduotojo ugdymui, lopšelio-darželio struktūrinių padalinių vadovų veiklos sritis, sudaro galimybes jiems savarankiškai dirbti, organizuoja reguliarų atsiskaitymą už nuveiktą darbą;
  • tvirtina mokytojų, kitų ugdymo procese dalyvaujančių asmenų ir aptarnaujančiojo personalo pareigybių aprašymus, darbo grafikus, Darbo kodekso ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka priima į darbą ir atleidžia iš jo lopšelio-darželio darbuotojus, skatina juos, skiria jiems drausmines nuobaudas;
  • teisės aktų nustatyta tvarka valdo, naudoja lopšelio-darželio turtą, lėšas ir jais disponuoja, užtikrindamas racionalų ir taupų lėšų ir turto naudojimą; koordinuoja intelektinius, materialinius, finansinius, informacinius išteklius, užtikrina jų optimalų valdymą ir naudojimą.

Kvalifikaciniai reikalavimai pretendentui:

1. turėti ne žemesnį kaip magistro kvalifikacinį laipsnį arba jam prilygintą aukštojo mokslo kvalifikaciją, arba teisės aktų nustatyta tvarka pripažintą kaip lygiavertę užsienyje įgytą kvalifikaciją;

  1. atitikti bent vieną iš šių reikalavimų:

2.1. turėti pedagogo kvalifikaciją ir ne mažesnį kaip 2 metų pedagoginio darbo stažą;

2.2. turėti ugdymo mokslų arba verslo vadybos, arba viešojo administravimo magistro kvalifikacinį laipsnį, įgytą baigus švietimo vadybos (lyderystės) studijas, arba jam lygiavertę aukštojo mokslo kvalifikaciją, taip pat turėti ne mažesnę kaip 3 metų profesinės veiklos patirtį, kuri atitinka VI ar aukštesnį kvalifikacijų lygį pagal Lietuvos kvalifikacijų sandaros aprašą, patvirtintą Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2010 m. gegužės 4 d. nutarimu Nr. 535 „Dėl Lietuvos kvalifikacijų sandaros aprašo patvirtinimo“ (toliau – Lietuvos kvalifikacijų sandaros aprašas);

2.3. turėti ne mažesnę kaip 3 metų profesinės veiklos patirtį, kuri atitinka VI ar aukštesnį kvalifikacijų lygį pagal Lietuvos kvalifikacijų sandaros aprašą, ir Kvalifikacinių reikalavimų valstybinių ir savivaldybių švietimo įstaigų (išskyrus aukštąsias mokyklas) vadovams aprašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministro 2011 m. liepos 1 d. įsakymu Nr. V-1194 „Dėl kvalifikacinių reikalavimų valstybinių ir savivaldybių švietimo įstaigų (išskyrus aukštąsias mokyklas) vadovams aprašo patvirtinimo“ (toliau – Kvalifikacinių reikalavimų aprašas), 5.1 papunktyje apibrėžtos lyderystės mokymui ir mokymuisi kompetencijos įvertinimas turėtų būti ne žemesnio kaip aukšto lygio (4 balai);

  1. turėti Kvalifikacinių reikalavimų aprašo 5 punkte nustatytas vadovavimo švietimo įstaigai kompetencijas;
  2. turėti ne mažesnę kaip vienų metų nepertraukiamo vadovavimo ne mažesnei kaip 5 suaugusių asmenų grupei (grupėms) patirtį arba turėti ne mažesnę kaip vienų metų švietimo organizavimo ir (ar) priežiūros nepertraukiamą patirtį, įgytą viešojo administravimo institucijoje arba švietimo pagalbos įstaigoje. Vadovaujamo darbo patirtimi laikoma patirtis vadovaujant organizacijai, padaliniui ar struktūriškai apibrėžtai asmenų grupei, taip pat patirtis vykdant asmenų, vadovaujančių organizacijai, padaliniui ar struktūriškai apibrėžtai asmenų grupei, pavaduotojo funkcijas bei patirtis vykdant funkcijas, kai reikia organizuoti, koordinuoti ir kontroliuoti pavaldžių asmenų grupės darbą;
  3. mokėti lietuvių kalbą, jos mokėjimo lygis turi atitikti trečiąją valstybinės kalbos mokėjimo kategoriją, apibrėžtą Valstybinės kalbos mokėjimo kategorijų nustatymo ir jų taikymo tvarkos apraše, patvirtintame Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2003 m. gruodžio 24 d. nutarimu Nr. 1688 „Dėl Valstybinės kalbos mokėjimo kategorijų nustatymo ir jų taikymo tvarkos aprašo patvirtinimo“;
  4. ne žemesniu kaip B1 kalbos mokėjimo lygiu (pagal 2018 m. balandžio 18 d. Europos Parlamento ir Tarybos sprendimą (ES) Nr. 2018/646 dėl bendros geresnių paslaugų, susijusių su įgūdžiais ir kvalifikacijomis, teikimo sistemos („Europass“), kuriuo panaikinamas Sprendimas Nr. 2241/2004/EB) mokėti bent vieną iš trijų Europos Sąjungos darbo kalbų (anglų, prancūzų ar vokiečių). Užsienio kalbos mokėjimo lygis nustatomas vadovaujantis Priėmimo į valstybės tarnautojo pareigas organizavimo tvarkos aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2018 m. lapkričio 28 d. nutarimu Nr. 1176 „Dėl Lietuvos Respublikos valstybės tarnybos įstatymo įgyvendinimo“. Užsienio kalbos mokėjimo lygis įskaitomas pretendentams, baigusiems atitinkamos užsienio kalbos studijas aukštojoje arba iki 2009 metų aukštesniojoje mokykloje arba įgijusiems ne mažiau kaip pusę aukštojo mokslo diplomo priedėlyje nurodytų kreditų atitinkama užsienio kalba, arba aukštojo mokslo diplomo priedėlyje nurodyta, kad studijų metu įgijo atitinkamą užsienio kalbos mokėjimo lygį;
  5. būti nepriekaištingos reputacijos, kaip ji yra apibrėžta Lietuvos Respublikos švietimo įstatyme.

Pretendentas privalo pateikti šiuos dokumentus (toliau - dokumentai):

  1. prašymą dalyvauti konkurse (prašyme patvirtinkite, kad visa teikiama informacija yra teisinga, ir kad esate nepriekaištingos reputacijos, kaip ji yra apibrėžta Lietuvos Respublikos švietimo įstatymo 51 straipsnyje);
  2. asmens tapatybę ir išsilavinimą patvirtinančių dokumentų kopijas;
  3. gyvenimo aprašymą, parengtą Europass CV formatu lietuvių kalba;
  4. vadovavimo švietimo įstaigai gaires, kuriose išdėstyti pretendento siūlymai dėl Lopšelio-darželio, į kurio vadovo pareigas pretenduojama, veiklos (tikslų, prioritetų, jų įgyvendinimo būdų ir kt.), taip pat pretendento nuostatos apie vadovavimą ir vadovo vaidmenį. Gairėse turi atsispindėti pretendento gebėjimai atlikti pareigybės aprašyme nustatytas funkcijas ( pareigybės aprašymas ). Vadovavimo švietimo įstaigai gairių apimtis neturi būti didesnė kaip 10000 spaudos ženklų (iki 5 puslapių teksto);
  5. pretendento vadovavimo švietimo įstaigai kompetencijų vertinimo arba jam prilyginto vertinimo ataskaitos, išduotos Vadovavimo valstybinei ar savivaldybės švietimo įstaigai (išskyrus aukštąją mokyklą) kompetencijų vertinimo ir jam prilyginto vertinimo tvarkos aprašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministro 2024 m. gegužės 7 d. įsakymu Nr. V-518 „Dėl Vadovavimo valstybinei ar savivaldybės švietimo įstaigai (išskyrus aukštąją mokyklą) kompetencijų vertinimo ir jam prilyginto vertinimo tvarkos aprašo patvirtinimo“, nustatyta tvarka (toliau – kompetencijų vertinimo ataskaita), kopiją. Kompetencijų vertinimo ataskaitoje nurodytas balų skaičius turi būti ne mažesnis kaip 8 balųKompetencijų vertinimą atlieka Nacionalinė švietimo agentūra. Pretendentai, kurių kompetencijų vertinimas atliktas iki 2024-08-31 galiojusia tvarka, turi pateikti kompetencijų vertinimo ataskaitą kartu su Nacionalinės švietimo agentūros išduota pažyma apie kompetencijų vertinimo perskaičiavimą.;
  6. darbo stažą patvirtinančių dokumentų kopijas;
  7. užsienio kalbos pagal Kvalifikacinių reikalavimų valstybinių ir savivaldybių švietimo įstaigų vadovams apraše nustatytus reikalavimus mokėjimo lygį patvirtinančio dokumento kopiją (-as). Kalbos mokėjimo lygį patvirtinančiame dokumente turi būti patvirtinta, kad tokį lygį asmuo yra įgijęs, ar lygis patvirtinamas išlaikytu atitinkamo lygio egzaminu (-ais). SVARBU: pažyma dėl užsienio kalbos mokėjimo nustatymo turi būti išduota akredituotos įstaigos ir išduota ne vėliau kaip prieš 3 metus (skaičiuojant nuo dokumentų konkursui pateikimo);
  8. dokumentų, liudijančių kitų kvalifikacinių reikalavimų (vadovavimo patirties ir kt.) atitikimą, kopijas (jeigu tokius dokumentus turi);
  9. gali būti pateiktos buvusių darbdavių rekomendacijos.

Konkurso paskelbimo data – 2025 m. rugsėjo 11 d.

Pretendentų atrankos posėdžio data – 2026 m. sausio 7 d.

Pretendentas dokumentus pateikia iki 2025 m. gruodžio 22 d. 17 val.:

  • elektroniniu paštu lina.petraitiene@siauliai.lt;
  • jei el. paštu neįmanoma: teikti registruotu laišku Šiaulių miesto savivaldybės administracijai, adresu Vasario 16-osios g. 62, LT-76295 Šiauliai.

SVARBU. Pretendento vadovavimo švietimo įstaigai kompetencijų vertinimą organizuoja Nacionalinė švietimo agentūra. Skirdama pretendentų kompetencijų vertinimo laiką, agentūra pirmenybę teikia pretendentui, kuris jau yra pateikęs Savivaldybei prašymą dėl dalyvavimo konkurse. Pretendentas, pateikęs savivaldybei prašymą dėl dalyvavimo konkurse, dėl kompetencijų vertinimo turi registruotis Nacionalinėje švietimo agentūroje per 10 darbo dienų nuo konkurso paskelbimo dienos.

Dokumentų originalai konkurso organizatoriaus nurodytu būdu ir laiku pateikiami sutikrinti su kopijomis iki atrankos. Pretendentams, nepateikusiems nurodytų privalomų dokumentų, ar sutikrinant nustačius, kad pateikti dokumentų originalai neatitinka dokumentų kopijų, neleidžiama dalyvauti konkurse.

Ne vėliau kaip prieš 3 darbo dienas iki atrankos posėdžio, kiekvienam pretendentui, atitikusiam kvalifikacinius reikalavimus ir pateikusiam privalomus nurodytus dokumentus, bus pranešamas individualus atrankos laikas, tiksli atrankos vieta ir numatoma trukmė.

Pretendentai, kurie yra pateikę konkurso organizatoriui dokumentus dalyvauti konkurse, suderinę su vadovaujančiu švietimo įstaigai asmeniu, iki atrankos:

  • turi susipažinti su švietimo įstaigos veikla, poreikiais ir gali pristatyti tiesiogiai arba nuotoliniu būdu švietimo įstaigos bendruomenei vadovavimo švietimo įstaigai gaires;
  • gali lankytis švietimo įstaigoje (ne ilgiau kaip 3 darbo dienas), tiesiogiai arba nuotoliniu būdu bendrauti su darbuotojais, mokiniais (dalyvaujant mokytojams ar švietimo pagalbos specialistams) netrikdydami švietimo įstaigos veiklos. Nesilankymas švietimo įstaigoje nelaikomas nustatytos tvarkos pažeidimu ir pretendento vertinimui įtakos neturi.

 

Kontaktai pasiteiravimui: el. p. lina.petraitiene@siauliai.lt arba tel. (0 41) 596 204.

e-Twinning ženkliukai!

2025-07-04

🎉 Džiaugiamės ir didžiuojamės! 🎉
Mūsų mokytojos Kristina ir Irma pelnė eTwinning kokybės ženkliukus už sėkmingai ir kokybiškai įgyvendintą tarptautinį projektą "Accumulate-Transform-Sustain"! 🌍💡

Tai ne tik įvertinimas už jų pastangas ir kūrybiškumą, bet ir puikus pavyzdys, kaip bendradarbiavimas, inovacijos ir atsidavimas veda į sėkmę. 👩‍🏫

Sveikiname ir linkime dar daug įkvepiančių projektų ateityje! 💐🎓

Pasimatuokime kiek užaugome

2025-05-19

Gegužės 19 - 29 dienomis visi pedagogai ir pagalbos vaikui specialistai jums patogiu laiku ves individualius pokalbius.

 

Kartu su specialistais susitarkite abiems pusėms tinkančią datą ir skirkite laiko pokalbiui apie jūsų vaiko sveikatą, socialinę - emocinę būseną, pažangą, pasiekimus ir pan. Susitarkime dėl kokybiško Jūsų vaiko ugdymo ateinančiais mokslo metais.

 

Grupių mokytojos jūsų lauks sutartu laiku grupėse arba telefoniniu ar vaizdo  skambučiu.

Smaližiukai 069071497 mokytojos Rasa ir Gaiva;

Boružiukai 062313121 mokytojos Kristina ir Edita;

Mažyliai 063207780 mokytojos Virginija ir Dalia;

Pabiručiai 062577964 mokytojos Sandra ir Ingrida;

Linksmučiai 069070283 mokytojos Jolita ir Edita;

Nykštukai 060718183 mokytojos Milda ir Odeta;

Naminukai 063077355 mokytojos Daura ir Odeta;

Zuikučiai 063093801 mokytojos Vaiva ir Ingrida;

Kodėlčiukai 063091177 mokytojos Kristina ir Irma;

Spindulėliai 060606516 mokytojos Aida ir Dalia;

Smalsučiai 061125038 mokytojos Rūta ir Irma.

 

Logopedė Aistė  l.d.trysnykstukai@gmail.com   +37060128136

                        I, III, IV 7.00-12.40

                        II, V 7.00-16.30

                     

 

Logopedė, spec.pedagogė Daiva daiva.silkyte@gmail.com +37062879810

                           I-IV 7.30-1630

                              V 7.30-13.30

 

Specialusis pedagogas Valdas kancauskas@gmail.com  +37061021938

                       I, III, V 8.20 - 17.30

                         IV 8.20 - 15.50

                       

 

 

Socialinė pedagogė Jurgita soctrysnykstukai@gmail.com   +37067163984

            I, II, III 8.00-17.00

            IV 8.00-13.00

            V 8.00-12.00

 

Meninio ugdymo mokytoja Ernesta ernestuxsb@gmail.com +37060531298

             I - III 9.00-17.10

             IV, V 9.00-15.00

Ieškome komandos pastiprinimo

2025-05-14

Ieškome komandos pastiprinimo - ikimokyklinio ugdymo mokytojo. SUTARTIS NETERMINUOTA!

 

Skelbimas

Ieškome komandos pastiprinimo

2025-05-05

Ieškome komandos pastiprinimo - judesio korekcijos specialisto. 

Judesio korekcijos specialisto pareigybės paskirtis - organizuoti lopšelio-darželio ugdytinių grupines kūno kultūros pratybas ir individualias judesio ir laikysenos korekcijos pratybas, organizuoti miesto, mikrorajono, darželio sportinius renginius.

Skelbimas

STEAM'ukai 2025

2025-04-16

Šiaulių miesto penkiamečių iššūkiai viktorinoje „STEAMukai 2025“

 

Balandžio 16 d. Šiaulių lopšelyje-darželyje „Trys nykštukai“ vyko penkiamečių ir jų pedagogų viktorina „STEAMukai 2025“, į kurią susirinko komandos iš Šiaulių miesto švietimo įstaigų – Šiaulių „Rasos“ progimnazijos ikimokyklinio ugdymo skyriaus, lopšelių-darželių „Pelėdžiukas“, „Vaikystė“, “Trys nykštukai”.

Renginio organizatorės - Šiaulių lopšelio-darželio „Trys nykštukai“ pedagogės – mokytoja metodininkė Kristina Kalinauskienė, vyresniosios mokytojos - Irma Viliūnė ir Aida Šimaitienė, mokytojos - Edita Gelžinė ir Jolita Jasulaitytė.

Renginys prasidėjo dalyvių prisistatymais. Renginio vedančiosios dalyvius supažindino su viktorinos taisyklėmis, eiga, užduotimis, taškų skaičiavimo sistema. Dalyvių laukė penkios įdomios užduotys. Už kiekvieną atliktą užduotį vaikai gavo po tašką-siurprizą, kurie viktorinos pabaigoje pavirto dalimi apdovanojimo už dalyvavimą renginyje.

Visų pirmiausia, naudodamiesi planšetiniais kompiuteriais ir QR kodų nuskaitymo programa, dalyviai turėjo išsiaiškinti temą. Po QR kodu buvo užkoduota eDėlionė, kurią sudėjus paaiškėjo, kad viktorinos tema yra „Kosmosas“. Po trumpo vaikų „Minčių lietaus“ apie kosmosą, viena po kitos buvo pateiktos užduotys. Jų metu vaikai tapo mokslininkais (S), t. y. atliko gamtos mokslų eksperimentą – į miltus lašindami vandenį vaizdavo dėmėtą Mėnulio paviršių, aiškinosi, kas yra Mėnulio krateriai, kaip jie susidaro. Komandų dalyviai buvo technologijų žinovais (T) – naudodami robotus bitutes keliavo po kosmosą ir aplankė visas 8 Saulės sistemos planetas, sužinojo jų pavadinimus. Dalyviams buvo pateikti programavimo lapai, kuriais vadovaujantis reikėjo paspausti rodykles ant bitutės tiksliai taip, kaip pažymėta užduočių lapuose.

Vėliau vaikų laukė inžinierinė užduotis (E) - iš LEGO kaladėlių pastatyti raketą. Meno užduotis (A) vaikus kvietė piešti netradiciškai, mediniais pagaliukais ant juodų gramdymo lapų kosmoso tema. Na, o matematikos užduotis (M) buvo susijusi su geometrija – iš spalvotų geometrinių figūrų reikėjo sudėlioti skraidančią lėkštę, suskaičiuoti panaudotas geometrines figūras, o jų kiekį pavaizduoti diagrama, nuspalvinant atitinkamą langelių skaičių.

Visos užduotys susijungė į vieną raktinį raidžių rinkinį – STEAM.

Renginio dalyviams buvo įteiktos padėkos, atminimo dovanėlės bei staigmenos, kurios slėpėsi taškus imituojančiose dėžutėse, o vaikus lydėjusioms mokytojoms – Šiaulių lopšelio-darželio “Trys nykštukai” direktoriaus pažymos apie metodinę veiklą.

Viktorinos „STEAMukai 2025“ metu vaikai tobulino savo mąstymo, skaitmeninio raštingumo, programavimo, meninius ir matematinius įgūdžius, samprotavo, mokėsi problemų sprendimo, telkė dėmesį, stiprino pasitikėjimą savimi ir gebėjimą dirbti komandoje.

 

 

Straipsnio autorės:

Jolita Jasulaitytė, Edita Gelžinė,

Šiaulių lopšelio-darželio „Trys nykštukai“ ikimokyklinio ugdymo mokytojos

 

Irma Viliūnė, Aida Šimaitienė,

Šiaulių lopšelio-darželio “Trys nykštukai” ikimokyklinio ugdymo vyresniosios mokytojos

 

Kristina Kalinauskienė,

Šiaulių lopšelio-darželio „Trys nykštukai“ ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo mokytoja metodininkė