• Biudžetinė įstaiga
  • į. k. 190530088
  • Tilžės g. 41, Šiauliai
  • Pašto kodas: LT-78206
  • trysnykstukai@splius.lt
  • (841) 552354

Renginiai

Skelbiamas konkursas į Šiaulių lopšelio-darželio „Trys nykštukai“ direktoriaus pareigas

2025-09-11

 

Šiaulių miesto savivaldybė skelbia konkursą Šiaulių lopšelio-darželio „Trys nykštukai“ (toliau – lopšelis-darželis) direktoriaus pareigoms eiti penkerių metų kadencijai.

 

Pareiginės algos koeficientas 2,1703-2,3035 (pareiginės algos baziniais dydžiais). Koeficientas nustatomas atsižvelgiant į Šiaulių lopšelyje-darželyje „Trys nykštukai“ ugdomų vaikų skaičių, pedagoginio darbo stažą bei veiklos sudėtingumą. Sudaroma terminuota darbo sutartis teisės aktų nustatyta tvarka (5 metai), nustatomas išbandymo laikotarpis – 3 mėn.

Direktorius, siekdamas įgyvendinti lopšeliui-darželiui keliamus tikslus, vykdo šias pagrindines funkcijas:

  • vadovauja lopšelio-darželio strateginio plano, metinių veiklos planų, ugdymo programų rengimui, jas derina nustatyta tvarka, tvirtina ir vadovauja jų įgyvendinimui;
  • informuoja ir supažindina lopšelio-darželio bendruomenę su valstybine ir savivaldybės švietimo politika, inicijuoja jos aptarimus ir įgyvendinimą;
  • užtikrina, kad būtų laikomasi įstatymų, kitų teisės aktų ir lopšelio-darželio nuostatų;
  • tvirtina lopšelio-darželio vidaus struktūrą, lopšelio-darželio darbuotojų pareigybių sąrašą teisės aktų nustatyta tvarka;
  • nustato lopšelio-darželio struktūrinių padalinių tikslus, uždavinius, funkcijas, direktoriaus pavaduotojo ugdymui, lopšelio-darželio struktūrinių padalinių vadovų veiklos sritis, sudaro galimybes jiems savarankiškai dirbti, organizuoja reguliarų atsiskaitymą už nuveiktą darbą;
  • tvirtina mokytojų, kitų ugdymo procese dalyvaujančių asmenų ir aptarnaujančiojo personalo pareigybių aprašymus, darbo grafikus, Darbo kodekso ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka priima į darbą ir atleidžia iš jo lopšelio-darželio darbuotojus, skatina juos, skiria jiems drausmines nuobaudas;
  • teisės aktų nustatyta tvarka valdo, naudoja lopšelio-darželio turtą, lėšas ir jais disponuoja, užtikrindamas racionalų ir taupų lėšų ir turto naudojimą; koordinuoja intelektinius, materialinius, finansinius, informacinius išteklius, užtikrina jų optimalų valdymą ir naudojimą.

Kvalifikaciniai reikalavimai pretendentui:

1. turėti ne žemesnį kaip magistro kvalifikacinį laipsnį arba jam prilygintą aukštojo mokslo kvalifikaciją, arba teisės aktų nustatyta tvarka pripažintą kaip lygiavertę užsienyje įgytą kvalifikaciją;

  1. atitikti bent vieną iš šių reikalavimų:

2.1. turėti pedagogo kvalifikaciją ir ne mažesnį kaip 2 metų pedagoginio darbo stažą;

2.2. turėti ugdymo mokslų arba verslo vadybos, arba viešojo administravimo magistro kvalifikacinį laipsnį, įgytą baigus švietimo vadybos (lyderystės) studijas, arba jam lygiavertę aukštojo mokslo kvalifikaciją, taip pat turėti ne mažesnę kaip 3 metų profesinės veiklos patirtį, kuri atitinka VI ar aukštesnį kvalifikacijų lygį pagal Lietuvos kvalifikacijų sandaros aprašą, patvirtintą Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2010 m. gegužės 4 d. nutarimu Nr. 535 „Dėl Lietuvos kvalifikacijų sandaros aprašo patvirtinimo“ (toliau – Lietuvos kvalifikacijų sandaros aprašas);

2.3. turėti ne mažesnę kaip 3 metų profesinės veiklos patirtį, kuri atitinka VI ar aukštesnį kvalifikacijų lygį pagal Lietuvos kvalifikacijų sandaros aprašą, ir Kvalifikacinių reikalavimų valstybinių ir savivaldybių švietimo įstaigų (išskyrus aukštąsias mokyklas) vadovams aprašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministro 2011 m. liepos 1 d. įsakymu Nr. V-1194 „Dėl kvalifikacinių reikalavimų valstybinių ir savivaldybių švietimo įstaigų (išskyrus aukštąsias mokyklas) vadovams aprašo patvirtinimo“ (toliau – Kvalifikacinių reikalavimų aprašas), 5.1 papunktyje apibrėžtos lyderystės mokymui ir mokymuisi kompetencijos įvertinimas turėtų būti ne žemesnio kaip aukšto lygio (4 balai);

  1. turėti Kvalifikacinių reikalavimų aprašo 5 punkte nustatytas vadovavimo švietimo įstaigai kompetencijas;
  2. turėti ne mažesnę kaip vienų metų nepertraukiamo vadovavimo ne mažesnei kaip 5 suaugusių asmenų grupei (grupėms) patirtį arba turėti ne mažesnę kaip vienų metų švietimo organizavimo ir (ar) priežiūros nepertraukiamą patirtį, įgytą viešojo administravimo institucijoje arba švietimo pagalbos įstaigoje. Vadovaujamo darbo patirtimi laikoma patirtis vadovaujant organizacijai, padaliniui ar struktūriškai apibrėžtai asmenų grupei, taip pat patirtis vykdant asmenų, vadovaujančių organizacijai, padaliniui ar struktūriškai apibrėžtai asmenų grupei, pavaduotojo funkcijas bei patirtis vykdant funkcijas, kai reikia organizuoti, koordinuoti ir kontroliuoti pavaldžių asmenų grupės darbą;
  3. mokėti lietuvių kalbą, jos mokėjimo lygis turi atitikti trečiąją valstybinės kalbos mokėjimo kategoriją, apibrėžtą Valstybinės kalbos mokėjimo kategorijų nustatymo ir jų taikymo tvarkos apraše, patvirtintame Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2003 m. gruodžio 24 d. nutarimu Nr. 1688 „Dėl Valstybinės kalbos mokėjimo kategorijų nustatymo ir jų taikymo tvarkos aprašo patvirtinimo“;
  4. ne žemesniu kaip B1 kalbos mokėjimo lygiu (pagal 2018 m. balandžio 18 d. Europos Parlamento ir Tarybos sprendimą (ES) Nr. 2018/646 dėl bendros geresnių paslaugų, susijusių su įgūdžiais ir kvalifikacijomis, teikimo sistemos („Europass“), kuriuo panaikinamas Sprendimas Nr. 2241/2004/EB) mokėti bent vieną iš trijų Europos Sąjungos darbo kalbų (anglų, prancūzų ar vokiečių). Užsienio kalbos mokėjimo lygis nustatomas vadovaujantis Priėmimo į valstybės tarnautojo pareigas organizavimo tvarkos aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2018 m. lapkričio 28 d. nutarimu Nr. 1176 „Dėl Lietuvos Respublikos valstybės tarnybos įstatymo įgyvendinimo“. Užsienio kalbos mokėjimo lygis įskaitomas pretendentams, baigusiems atitinkamos užsienio kalbos studijas aukštojoje arba iki 2009 metų aukštesniojoje mokykloje arba įgijusiems ne mažiau kaip pusę aukštojo mokslo diplomo priedėlyje nurodytų kreditų atitinkama užsienio kalba, arba aukštojo mokslo diplomo priedėlyje nurodyta, kad studijų metu įgijo atitinkamą užsienio kalbos mokėjimo lygį;
  5. būti nepriekaištingos reputacijos, kaip ji yra apibrėžta Lietuvos Respublikos švietimo įstatyme.

Pretendentas privalo pateikti šiuos dokumentus (toliau - dokumentai):

  1. prašymą dalyvauti konkurse (prašyme patvirtinkite, kad visa teikiama informacija yra teisinga, ir kad esate nepriekaištingos reputacijos, kaip ji yra apibrėžta Lietuvos Respublikos švietimo įstatymo 51 straipsnyje);
  2. asmens tapatybę ir išsilavinimą patvirtinančių dokumentų kopijas;
  3. gyvenimo aprašymą, parengtą Europass CV formatu lietuvių kalba;
  4. vadovavimo švietimo įstaigai gaires, kuriose išdėstyti pretendento siūlymai dėl Lopšelio-darželio, į kurio vadovo pareigas pretenduojama, veiklos (tikslų, prioritetų, jų įgyvendinimo būdų ir kt.), taip pat pretendento nuostatos apie vadovavimą ir vadovo vaidmenį. Gairėse turi atsispindėti pretendento gebėjimai atlikti pareigybės aprašyme nustatytas funkcijas ( pareigybės aprašymas ). Vadovavimo švietimo įstaigai gairių apimtis neturi būti didesnė kaip 10000 spaudos ženklų (iki 5 puslapių teksto);
  5. pretendento vadovavimo švietimo įstaigai kompetencijų vertinimo arba jam prilyginto vertinimo ataskaitos, išduotos Vadovavimo valstybinei ar savivaldybės švietimo įstaigai (išskyrus aukštąją mokyklą) kompetencijų vertinimo ir jam prilyginto vertinimo tvarkos aprašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministro 2024 m. gegužės 7 d. įsakymu Nr. V-518 „Dėl Vadovavimo valstybinei ar savivaldybės švietimo įstaigai (išskyrus aukštąją mokyklą) kompetencijų vertinimo ir jam prilyginto vertinimo tvarkos aprašo patvirtinimo“, nustatyta tvarka (toliau – kompetencijų vertinimo ataskaita), kopiją. Kompetencijų vertinimo ataskaitoje nurodytas balų skaičius turi būti ne mažesnis kaip 8 balųKompetencijų vertinimą atlieka Nacionalinė švietimo agentūra. Pretendentai, kurių kompetencijų vertinimas atliktas iki 2024-08-31 galiojusia tvarka, turi pateikti kompetencijų vertinimo ataskaitą kartu su Nacionalinės švietimo agentūros išduota pažyma apie kompetencijų vertinimo perskaičiavimą.;
  6. darbo stažą patvirtinančių dokumentų kopijas;
  7. užsienio kalbos pagal Kvalifikacinių reikalavimų valstybinių ir savivaldybių švietimo įstaigų vadovams apraše nustatytus reikalavimus mokėjimo lygį patvirtinančio dokumento kopiją (-as). Kalbos mokėjimo lygį patvirtinančiame dokumente turi būti patvirtinta, kad tokį lygį asmuo yra įgijęs, ar lygis patvirtinamas išlaikytu atitinkamo lygio egzaminu (-ais). SVARBU: pažyma dėl užsienio kalbos mokėjimo nustatymo turi būti išduota akredituotos įstaigos ir išduota ne vėliau kaip prieš 3 metus (skaičiuojant nuo dokumentų konkursui pateikimo);
  8. dokumentų, liudijančių kitų kvalifikacinių reikalavimų (vadovavimo patirties ir kt.) atitikimą, kopijas (jeigu tokius dokumentus turi);
  9. gali būti pateiktos buvusių darbdavių rekomendacijos.

Konkurso paskelbimo data – 2025 m. rugsėjo 11 d.

Pretendentų atrankos posėdžio data – 2026 m. sausio 7 d.

Pretendentas dokumentus pateikia iki 2025 m. gruodžio 22 d. 17 val.:

  • elektroniniu paštu lina.petraitiene@siauliai.lt;
  • jei el. paštu neįmanoma: teikti registruotu laišku Šiaulių miesto savivaldybės administracijai, adresu Vasario 16-osios g. 62, LT-76295 Šiauliai.

SVARBU. Pretendento vadovavimo švietimo įstaigai kompetencijų vertinimą organizuoja Nacionalinė švietimo agentūra. Skirdama pretendentų kompetencijų vertinimo laiką, agentūra pirmenybę teikia pretendentui, kuris jau yra pateikęs Savivaldybei prašymą dėl dalyvavimo konkurse. Pretendentas, pateikęs savivaldybei prašymą dėl dalyvavimo konkurse, dėl kompetencijų vertinimo turi registruotis Nacionalinėje švietimo agentūroje per 10 darbo dienų nuo konkurso paskelbimo dienos.

Dokumentų originalai konkurso organizatoriaus nurodytu būdu ir laiku pateikiami sutikrinti su kopijomis iki atrankos. Pretendentams, nepateikusiems nurodytų privalomų dokumentų, ar sutikrinant nustačius, kad pateikti dokumentų originalai neatitinka dokumentų kopijų, neleidžiama dalyvauti konkurse.

Ne vėliau kaip prieš 3 darbo dienas iki atrankos posėdžio, kiekvienam pretendentui, atitikusiam kvalifikacinius reikalavimus ir pateikusiam privalomus nurodytus dokumentus, bus pranešamas individualus atrankos laikas, tiksli atrankos vieta ir numatoma trukmė.

Pretendentai, kurie yra pateikę konkurso organizatoriui dokumentus dalyvauti konkurse, suderinę su vadovaujančiu švietimo įstaigai asmeniu, iki atrankos:

  • turi susipažinti su švietimo įstaigos veikla, poreikiais ir gali pristatyti tiesiogiai arba nuotoliniu būdu švietimo įstaigos bendruomenei vadovavimo švietimo įstaigai gaires;
  • gali lankytis švietimo įstaigoje (ne ilgiau kaip 3 darbo dienas), tiesiogiai arba nuotoliniu būdu bendrauti su darbuotojais, mokiniais (dalyvaujant mokytojams ar švietimo pagalbos specialistams) netrikdydami švietimo įstaigos veiklos. Nesilankymas švietimo įstaigoje nelaikomas nustatytos tvarkos pažeidimu ir pretendento vertinimui įtakos neturi.

 

Kontaktai pasiteiravimui: el. p. lina.petraitiene@siauliai.lt arba tel. (0 41) 596 204.

e-Twinning ženkliukai!

2025-07-04

🎉 Džiaugiamės ir didžiuojamės! 🎉
Mūsų mokytojos Kristina ir Irma pelnė eTwinning kokybės ženkliukus už sėkmingai ir kokybiškai įgyvendintą tarptautinį projektą "Accumulate-Transform-Sustain"! 🌍💡

Tai ne tik įvertinimas už jų pastangas ir kūrybiškumą, bet ir puikus pavyzdys, kaip bendradarbiavimas, inovacijos ir atsidavimas veda į sėkmę. 👩‍🏫

Sveikiname ir linkime dar daug įkvepiančių projektų ateityje! 💐🎓

Pasimatuokime kiek užaugome

2025-05-19

Gegužės 19 - 29 dienomis visi pedagogai ir pagalbos vaikui specialistai jums patogiu laiku ves individualius pokalbius.

 

Kartu su specialistais susitarkite abiems pusėms tinkančią datą ir skirkite laiko pokalbiui apie jūsų vaiko sveikatą, socialinę - emocinę būseną, pažangą, pasiekimus ir pan. Susitarkime dėl kokybiško Jūsų vaiko ugdymo ateinančiais mokslo metais.

 

Grupių mokytojos jūsų lauks sutartu laiku grupėse arba telefoniniu ar vaizdo  skambučiu.

Smaližiukai 069071497 mokytojos Rasa ir Gaiva;

Boružiukai 062313121 mokytojos Kristina ir Edita;

Mažyliai 063207780 mokytojos Virginija ir Dalia;

Pabiručiai 062577964 mokytojos Sandra ir Ingrida;

Linksmučiai 069070283 mokytojos Jolita ir Edita;

Nykštukai 060718183 mokytojos Milda ir Odeta;

Naminukai 063077355 mokytojos Daura ir Odeta;

Zuikučiai 063093801 mokytojos Vaiva ir Ingrida;

Kodėlčiukai 063091177 mokytojos Kristina ir Irma;

Spindulėliai 060606516 mokytojos Aida ir Dalia;

Smalsučiai 061125038 mokytojos Rūta ir Irma.

 

Logopedė Aistė  l.d.trysnykstukai@gmail.com   +37060128136

                        I, III, IV 7.00-12.40

                        II, V 7.00-16.30

                     

 

Logopedė, spec.pedagogė Daiva daiva.silkyte@gmail.com +37062879810

                           I-IV 7.30-1630

                              V 7.30-13.30

 

Specialusis pedagogas Valdas kancauskas@gmail.com  +37061021938

                       I, III, V 8.20 - 17.30

                         IV 8.20 - 15.50

                       

 

 

Socialinė pedagogė Jurgita soctrysnykstukai@gmail.com   +37067163984

            I, II, III 8.00-17.00

            IV 8.00-13.00

            V 8.00-12.00

 

Meninio ugdymo mokytoja Ernesta ernestuxsb@gmail.com +37060531298

             I - III 9.00-17.10

             IV, V 9.00-15.00

Ieškome komandos pastiprinimo

2025-05-14

Ieškome komandos pastiprinimo - ikimokyklinio ugdymo mokytojo. SUTARTIS NETERMINUOTA!

 

Skelbimas

Ieškome komandos pastiprinimo

2025-05-05

Ieškome komandos pastiprinimo - judesio korekcijos specialisto. 

Judesio korekcijos specialisto pareigybės paskirtis - organizuoti lopšelio-darželio ugdytinių grupines kūno kultūros pratybas ir individualias judesio ir laikysenos korekcijos pratybas, organizuoti miesto, mikrorajono, darželio sportinius renginius.

Skelbimas

STEAM'ukai 2025

2025-04-16

Šiaulių miesto penkiamečių iššūkiai viktorinoje „STEAMukai 2025“

 

Balandžio 16 d. Šiaulių lopšelyje-darželyje „Trys nykštukai“ vyko penkiamečių ir jų pedagogų viktorina „STEAMukai 2025“, į kurią susirinko komandos iš Šiaulių miesto švietimo įstaigų – Šiaulių „Rasos“ progimnazijos ikimokyklinio ugdymo skyriaus, lopšelių-darželių „Pelėdžiukas“, „Vaikystė“, “Trys nykštukai”.

Renginio organizatorės - Šiaulių lopšelio-darželio „Trys nykštukai“ pedagogės – mokytoja metodininkė Kristina Kalinauskienė, vyresniosios mokytojos - Irma Viliūnė ir Aida Šimaitienė, mokytojos - Edita Gelžinė ir Jolita Jasulaitytė.

Renginys prasidėjo dalyvių prisistatymais. Renginio vedančiosios dalyvius supažindino su viktorinos taisyklėmis, eiga, užduotimis, taškų skaičiavimo sistema. Dalyvių laukė penkios įdomios užduotys. Už kiekvieną atliktą užduotį vaikai gavo po tašką-siurprizą, kurie viktorinos pabaigoje pavirto dalimi apdovanojimo už dalyvavimą renginyje.

Visų pirmiausia, naudodamiesi planšetiniais kompiuteriais ir QR kodų nuskaitymo programa, dalyviai turėjo išsiaiškinti temą. Po QR kodu buvo užkoduota eDėlionė, kurią sudėjus paaiškėjo, kad viktorinos tema yra „Kosmosas“. Po trumpo vaikų „Minčių lietaus“ apie kosmosą, viena po kitos buvo pateiktos užduotys. Jų metu vaikai tapo mokslininkais (S), t. y. atliko gamtos mokslų eksperimentą – į miltus lašindami vandenį vaizdavo dėmėtą Mėnulio paviršių, aiškinosi, kas yra Mėnulio krateriai, kaip jie susidaro. Komandų dalyviai buvo technologijų žinovais (T) – naudodami robotus bitutes keliavo po kosmosą ir aplankė visas 8 Saulės sistemos planetas, sužinojo jų pavadinimus. Dalyviams buvo pateikti programavimo lapai, kuriais vadovaujantis reikėjo paspausti rodykles ant bitutės tiksliai taip, kaip pažymėta užduočių lapuose.

Vėliau vaikų laukė inžinierinė užduotis (E) - iš LEGO kaladėlių pastatyti raketą. Meno užduotis (A) vaikus kvietė piešti netradiciškai, mediniais pagaliukais ant juodų gramdymo lapų kosmoso tema. Na, o matematikos užduotis (M) buvo susijusi su geometrija – iš spalvotų geometrinių figūrų reikėjo sudėlioti skraidančią lėkštę, suskaičiuoti panaudotas geometrines figūras, o jų kiekį pavaizduoti diagrama, nuspalvinant atitinkamą langelių skaičių.

Visos užduotys susijungė į vieną raktinį raidžių rinkinį – STEAM.

Renginio dalyviams buvo įteiktos padėkos, atminimo dovanėlės bei staigmenos, kurios slėpėsi taškus imituojančiose dėžutėse, o vaikus lydėjusioms mokytojoms – Šiaulių lopšelio-darželio “Trys nykštukai” direktoriaus pažymos apie metodinę veiklą.

Viktorinos „STEAMukai 2025“ metu vaikai tobulino savo mąstymo, skaitmeninio raštingumo, programavimo, meninius ir matematinius įgūdžius, samprotavo, mokėsi problemų sprendimo, telkė dėmesį, stiprino pasitikėjimą savimi ir gebėjimą dirbti komandoje.

 

 

Straipsnio autorės:

Jolita Jasulaitytė, Edita Gelžinė,

Šiaulių lopšelio-darželio „Trys nykštukai“ ikimokyklinio ugdymo mokytojos

 

Irma Viliūnė, Aida Šimaitienė,

Šiaulių lopšelio-darželio “Trys nykštukai” ikimokyklinio ugdymo vyresniosios mokytojos

 

Kristina Kalinauskienė,

Šiaulių lopšelio-darželio „Trys nykštukai“ ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo mokytoja metodininkė

Mes eTwinning mokykla

2025-03-26

‼️‼️‼️‼️‼️Džiaugiamės ‼️ „Šiaulių lopšelis-darželis „Trys nykštukai““ apdovanotas 2025-2026 m. eTwinning mokyklos ženkleliu.💜🩵💙💚💛🩷❤️

 

 

„eTwinning“ mokykla: pripažinimas, įsipareigojimai ir naujos galimybės

 

Šiaulių lopšelis-darželis „Trys nykštukai“ pirmą kartą tapo „eTwinning“ mokykla už savo aktyvią projektinę veiklą apdovanota tarptautiniu „eTwinning“ mokyklos ženklu.

2022 metų rudenį prie įstaigos kolektyvo prisijungė mokytoja metodininkė Kristina Kalinauskienė, kuriai labai artima „eTwinning“ filosofija. Nuo tada yra įgyvendinti ir Nacionaliniais bei Europos kokybės ženkleliais apdovanoti 2 tarptautiniai projektai - „The Recycle with Mathematics I Protect Nature“ (2023) ir „Recognize The Good You in Your Heart and take Action!“ (2024).

2024-2025 mokslo metais mokytojos Kristinos pavyzdžio įkvėptos į „eTwinning“ projektinę veiklą įsitraukė dar dvi įstaigoje dirbančios kolegės, vyr. mokytojos - Aida Šimaitienė ir Irma Viliūnė.

Šiuo metu intensyviai ruošiamasi teikti paraiškas Nacionaliniam kokybės ženkleliui gauti už dar 2 šiais mokslo metais įgyvendintus „eTwinning“ projektus, susijusius su STEAM integracijos dalykais ir ekologija – „Little Hands, Mega Structures!” ir “Accumulate – Transform – Sustain!”. Pastaruosius du projektus įgyvendina mokytoja metodininkė Kristina Kalinauskienė ir vyr. mokytoja Irma Viliūnė.

Aktyviai „eTwinning“ projektuose dalyvauja bei apdovanojimus yra pelniusi ir įstaigos socialinė pedagogė metodininkė Jurgita Žinevičienė už projektus „A rainbow of feelings“ ir „A sustainable calming box“.

„eTwinning“ platforma jau daugiau nei dešimtmetį jungia mokytojus ir moksleivius visoje Europoje, skatindama bendradarbiavimą, inovacijas ir kultūrinį supratimą. Vienas prestižiškiausių platformos apdovanojimų – „eTwinning“ mokyklos ženklas – suteikiamas mokymo įstaigoms, kurios aktyviai ir kūrybiškai integruoja „eTwinning“ veiklas į savo ugdymo procesą, demonstruoja aukštą bendradarbiavimo lygį ir yra atviros naujovėms. Tačiau ką šis ženklas iš tikrųjų reiškia mokyklai, kokius įsipareigojimus ji prisiima ir kokios naujos galimybės atsiveria?

 

eTwinning mokyklos ženklo reikšmė ir nauda

 

Gauti „eTwinning“ mokyklos ženklą yra didelis pasiekimas ir reikšmingas įvertinimas visai mokyklos bendruomenei. Šis ženklas simbolizuoja:

  • Aukštą mokyklos kokybę ir inovatyvumą: ženklas rodo, kad mokykla yra atvira naujoms ugdymo metodikoms, skatina mokytojų profesinį tobulėjimą ir integruoja technologijas į mokymosi procesą.
  • Stiprų tarptautinį bendradarbiavimą: tai patvirtinimas, kad mokykla aktyviai dalyvauja tarptautiniuose projektuose, bendradarbiauja su kitų šalių mokytojais ir moksleiviais, taip plečiant akiratį ir ugdant globalius piliečius.
  • Mokyklos bendruomenės įsitraukimą: ženklas atspindi visos mokyklos bendruomenės – mokytojų, mokinių, administracijos ir net tėvų – bendrą darbą ir įsipareigojimą eTwinning vertybėms.
  • Prestižą ir reputaciją: „eTwinning“ mokyklos ženklas yra pripažintas visoje Europoje ir gali padėti mokyklai tapti patrauklesne tiek būsimiems mokiniams ir jų tėvams, tiek potencialiems partneriams.
  • Motyvaciją ir įkvėpimą: gavus šį apdovanojimą, mokyklos bendruomenė jaučia didesnį pasididžiavimą savo veikla, o tai skatina toliau tobulėti ir ieškoti naujų iššūkių.

 

Įsipareigojimai gavus „eTwinning“ mokyklos ženklą

 

Nors „eTwinning“ mokyklos ženklas yra didelis įvertinimas, jis taip pat susijęs su tam tikrais įsipareigojimais:

  • Būti „eTwinning“ veiklos pavyzdžiu: mokykla turėtų toliau aktyviai dalyvauti „eTwinning“ veiklose, dalintis savo patirtimi ir gerąja praktika su kitomis mokyklomis.
  • Skatinti „eTwinning“ iniciatyvas mokyklos viduje: remti mokytojų iniciatyvas, susijusias su „eTwinning“ projektais, ir sudaryti palankias sąlygas jų įgyvendinimui.
  • Propaguoti „eTwinning“ vertybes: mokykla turėtų aktyviai skleisti informaciją apie „eTwinning“ naudą ir galimybes mokyklos bendruomenėje ir už jos ribų.
  • Dalyvauti „eTwinning“ veiklos plėtroje: „eTwinning“ mokyklos gali būti kviečiamos dalyvauti įvairiose iniciatyvose, dalintis savo įžvalgomis ir prisidėti prie platformos tobulinimo.
  • Nuolatinis tobulėjimas: gavus ženklą, svarbu ne sustoti, o toliau ieškoti naujų būdų, kaip integruoti „eTwinning“ į ugdymo procesą ir gerinti mokymo kokybę.

 

Galimybės, atsiveriančios „eTwinning“ mokykloms

„eTwinning“ mokyklos ženklas atveria daug naujų galimybių:

  • Prioritetinis dalyvavimas „eTwinning“ renginiuose ir mokymuose: mokyklos gali gauti kvietimus į specialius seminarus, konferencijas ir kitus renginius, skirtus „eTwinning“ mokyklų atstovams.
  • Patekimas į „eTwinning“ mokyklų tinklą: suteikiama galimybė bendrauti su kitomis pažangiausiomis Europos mokyklomis, dalintis patirtimi ir inicijuoti bendrus projektus.
  • Didesnis matomumas: „eTwinning“ mokyklos yra pristatomos oficialioje „eTwinning“ platformoje ir kituose informacijos kanaluose, o tai didina jų žinomumą tarptautiniu mastu.
  • Galimybė tapti „eTwinning“ ambasadoriais: mokyklų atstovai gali būti kviečiami tapti „eTwinning“ ambasadoriais savo šalyje, padedančiais skleisti informaciją apie platformą ir remti kitas mokyklas.
  • Pirmumas teikiant paraiškas Erasmus+ programai: „eTwinning“ mokyklos dažnai turi pranašumą teikiant paraiškas Erasmus+ programos projektams, nes jau yra įrodžiusios savo gebėjimus vykdyti tarptautinį bendradarbiavimą.
  • Naujos partnerystės galimybės: būdamos žinomos ir pripažintos „eTwinning“ bendruomenėje, mokyklos gali lengviau rasti partnerių naujiems tarptautiniams projektams.

 

Apibendrinant, „eTwinning“ mokyklos ženklas yra ne tik prestižinis apdovanojimas, bet ir svarbus postūmis mokyklos tobulėjimui. Jis suteikia pripažinimą už nuveiktą darbą, įpareigoja toliau siekti aukštų ugdymo kokybės standartų ir atveria daugybę naujų galimybių tarptautiniam bendradarbiavimui ir inovacijoms. Todėl kiekviena mokykla, siekianti būti moderni, atvira pasauliui ir besirūpinanti savo mokinių ateitimi, turėtų siekti šio reikšmingo įvertinimo.

 

Straipsnio autorė

Kristina Kalinauskienė,

Šiaulių lopšelio-darželio „Trys nykštukai“ ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo mokytoja metodininkė

Projektas

2025-02-25
Įsibėgėja projekto "Kartu judėti smagiau" veiklos! 🥳🕺💃
 
 
🚶🚶‍♀️Tris mėnesius "Nykštukų" ir "Smalsučių" grupių bendruomenės įsitrauks į veiklas " Žingsnis po žingsnio aplink savo miestą" ir "Sportas mano kieme".
 
 
🚶🚶‍♀️Veiklų tikslas - ugdyti vaikų motyvaciją ir teigiamą požiūrį į vaikščiojimą, fizinį aktyvumą per integruotas veiklas artimoje aplinkoje.
 
 
🚶🚶‍♀️Vaikus įgalina veikti sveikatos specialistė Karolina ir judesio korekcijos specialistė Viktorija.

Direktorės D.Dargienės ataskaita

2025-01-20

Kviečiame susipažinti su Šiaulių lopšelio-darželio „Trys nykštukai“ direktorės D.Dargienės 2024 m. veiklos ataskaita. Įstaigos bendruomenė per 10 dienų (iki 2025-01-30) nuo ataskaitos paskelbimo, turi teisę pateikti pasiūlymus dėl jos vertinimo įstaigos tarybai. Pasiūlymus prašome siųsti įstaigos tarybos pirmininkei Aidai Šimaitienei el.paštu aidagusein@gmail.com 

 

Ataskaita

Priėmimas į priešmokyklinio ugdymo grupę

2025-01-17

     Vaikai į Šiaulių lopšelio-darželio „Trys nykštukai“ priešmokyklinio ugdymo grupę priimami vadovaujantis „Priėmimo į Šiaulių miesto savivaldybės bendrojo ugdymo mokyklas mokytis pagal priešmokyklinio ugdymo, bendrojo ugdymo programas ir į ikimokyklinio ugdymo mokyklas mokytis pagal priešmokyklinio ugdymo programą tvarkos aprašą“, patvirtintą Šiaulių miesto savivaldybės tarybos 2024 m. gruodžio 19 d. sprendimu Nr. T-545.

Prašymai dėl priėmimo mokytis mokyklose pagal priešmokyklinio ugdymo programą naujai formuojamose klasėse teikiami internetu per e. sistemą balandžio 1-20 dienomis.

     Tėvai (globėjai, rūpintojai), internetu teikdami prašymus dėl vaikų priėmimo mokytis pagal priešmokyklinio ugdymo programą, e. sistemoje: Prisijungti gali pasirinkti mokyklą, kurios aptarnaujamoje teritorijoje gyvena ir yra deklaravę gyvenamąją vietą (jei priskirta mokykla vykdo priešmokyklinio ugdymo programą) arba bet kurį Savivaldybės lopšelį-darželį, vykdantį priešmokyklinio ugdymo programą.

     Asmenys, pageidaujantys atsiimti e. sistemoje patvirtintą prašymą ir pakartotinai teikti prašymą pagrindinio arba papildomo priėmimo metu į kitą darželį ar mokyklą, privalo el. paštu informuoti Švietimo skyrių apie apsisprendimą atsiimti patvirtintą prašymą ir nurodyti mokyklą, į kurią ketina teikti prašymą. Švietimo skyriaus darbuotojas, suderinęs su mokykla (-omis), e. sistemoje prašymą redaguos.

      Prašymų, pateiktų į mokyklas pagal aptarnaujamą teritoriją (naujai formuojamus bendrosios paskirties klasių srautus), eilė e. sistemoje automatiniu būdu sudaroma pagal kriterijus:

     pirmumo teise priimami įvaikinti vaikai, globotiniai, rūpintiniai (išskyrus atvejus, kai laikinoji globa nustatoma tėvų (globėjų, rūpintojų) prašymu);

      pirmumo teise priimami vaikai, dėl įgimtų ar įgytų sutrikimų turintys didelių ar labai didelių specialiųjų ugdymosi poreikių;

     pirmumo teise priimami vaikai, kurių gyvenamoji vieta deklaruota Savivaldybės suteiktame socialiniame būste;

      pirmumo teise priimami vaikai, kurių broliai ir (ar) seserys (įbroliai ir (ar) įseserės) prašymo pateikimo metu jau mokosi pagal pradinio ir (ar) pagrindinio ugdymo programą toje mokykloje;

      pirmumo teise priimami pedagoginių darbuotojų, dirbančių toje mokykloje, vaikai;

     pirmumo teise priimami darbuotojų, kurie patenka į Savivaldybės tarybos sprendimu patvirtintą Trūkstamų specialistų pritraukimo į savivaldybės viešąsias ir biudžetines įstaigas programą, vaikai;

     vaikai, ilgiausiai gyvenantys mokyklos aptarnaujamoje teritorijoje, ir kai jų gyvenamoji vieta deklaruota mokyklos aptarnaujamoje teritorijoje; kai likusių mokymosi vietų yra mažiau nei vaikų, kurie ilgiausiai gyvena mokyklos aptarnaujamoje teritorijoje su ta pačia deklaracijos data, pirmumas suteikiamas asmenims, kurie gyvena arčiausiai mokyklos einant pėsčiomis.

     Pagrindinio priėmimo metu vaikai, gyvenantys mokyklos* aptarnaujamoje teritorijoje, ir kai jų gyvenamoji vieta deklaruota mokyklos aptarnaujamoje teritorijoje, tačiau dėl mokymosi vietų trūkumo nepatenkantys į teritorinę mokyklą, suderinus su prašymą pateikusiais tėvais (globėjais, rūpintojais), Savivaldybės administracijos Švietimo skyriaus (toliau – Švietimo skyrius) nukreipiami į kitą artimiausią mokyklą, vykdančią tą pačią priešmokyklinio ugdymo programą ir turinčią laisvų mokymosi vietų, ir priimami į tas laisvas vietas pirmumo teise.

     Apie prašymo patvirtinimą arba atšaukimą prašymą pateikusieji asmenys informuojami prašyme nurodytu el. pašto adresu.

*Šiaulių lopšelio-darželio „Trys nykštukai“ aptarnaujama teritorija – visas Šiaulių miestas.

Plačiau apie priėmimą: https://www.siauliai.lt/page/view/228

Šiaulių miesto savivaldybės tarybos sprendimas

Šiandienos vaikai - ateities visuomenė

2024-11-15

   Lapkričio 15 d. Vilniaus universiteto Šiaulių akademijoje vyko IV respublikinė ankstyvojo amžiaus vaikų ugdytojų metodinė-praktinė konferencija „Šiandienos vaikai – ateities visuomenė“, Organizatoriai – Šiaulių lopšeliai-darželiai „Vaikystė“, „Trys nykštukai“ ir Šiaulių švietimo kompetencijų centras.

   Visiems susirinkusiems sveikinimo žodį sakė Šiaulių miesto savivaldybės Švietimo skyriaus vedėja Edita Minkuvienė. Aktualiomis temomis apie psichinę sveikatą, bendravimą ir bendradarbiavimą su tėvais dalinosi Šiaulių miesto savivaldybės visuomenės sveikatos biuro visuomenės sveikatos specialistė Asta Ivoškienė, VšĮ Dainų pirminės sveikatos priežiūros centro medicinos psichologė Agnė Kiudulė ir viešųjų ryšių specialistė Sonata Tenytė.

Konferencijoje aktualia tema „Ankstyvojo ugdymo turinio kaita: kokiems pokyčiams mus įkvepia Ikimokyklinio ugdymo programos gairės?“ dalijosi NŠA projekto „Ikimokyklinio ugdymo turinio kaita“ lektorės dr. Reda Ponelienė, Šiaulių lopšelio-darželio „Vaikystė“ direktorė ir Eglė Galkauskienė, Šiaulių lopšelio-darželio „Trys nykštukai“ direktoriaus pavaduotoja ugdymui.

   Mūsų įstaigą atstovavo ir patirtimi dalinosi gausus būrys mokytojų ir pagalbos vaikui specialistų:

  • Meninio ugdymo mokytoja Ernesta Saveikienė ir logopedė/ specialioji pedagogė Daiva Silkytė - Čeredničenk "Kalbos skambesiai: ankstyvojo amžiaus vaikų kalbos ugdymas per žaidimą ir muziką";
  • Socialinė pedagogė Jurgita Žinevičienė "Pirmieji žingsniai į jausmų pasaulį: programa „Mano jausmukai“;
  • Mokytojos Vaiva Rimkevičienė ir Sandra Karčmarinė "Mokomės kalbėti žaisdami";
  • Mokytoja Milda Lavaraitė "Laisvos patirties takeliai... dėžutės"; 
  • Specialusis pedagogas Valdas Kančauskas "Kompiuterinių technologijų taikymas lavinant ikimokyklinio amžiaus ypatingų poreikių vaikų kūrybiškumą".

Stendinius pranešimus parengė:

  • Logopedė Aistė Kvičiuvienė ir mokytoja Rasa Abelkienė "Paveiksliuką matau, eiles sakau";
  • Mokytoja Edita Gelžinė "Ankstyvojo amžiaus vaikų ugdomosios veiklos lauke skirtingais metų laikais";
  • Mokytoja Virginija Bersėnienė "Žaidžiu, tyrinėju, atrandu".

   Ugdytinių mamos,  IĮ „Linksmiausios šventės“ įkūrėjos, animatorės  Monika Kairienė, Viktorija Lileikienė Ar šventės tik linksmybės? O gal tai paslėptas vaikų ugdymas".

 

Susitarkime

2024-10-16

Spalio 21 - 25 dienomis visi pedagogai ir pagalbos mokiniui specialistai jums patogiu laiku ves individualius pokalbius.

 

Kartu su specialistais susitarkite abiems pusėms tinkančią datą ir skirkite laiko pokalbiui apie jūsų vaiko sveikatą, socialinę - emocinę būseną, pažangą, pasiekimus ir pan. Susitarkime dėl kokybiško Jūsų vaiko ugdymo ateinančiais mokslo metais.

 

Grupių mokytojos jūsų lauks sutartu laiku grupėse arba telefoniniu ar vaizdo  skambučiu.

Smaližiukai 069071497 mokytojos Rasa ir Gaiva;

Boružiukai 062313121 mokytojos Kristina ir Edita;

Mažyliai 063207780 mokytojos Virginija ir Dalia;

Pabiručiai 062577964 mokytojos Sandra ir Ingrida;

Linksmučiai 069070283 mokytojos Jolita ir Edita;

Nykštukai 060718183 mokytoja Milda;

Naminukai 063077355 mokytoja Daura;

Zuikučiai 063093801 mokytojos Vaiva ir Ingrida;

Kodėlčiukai 063091177 mokytojos Kristina ir Irma;

Spindulėliai 060606516 mokytojos Aida ir Dalia;

Smalsučiai 061125038 mokytojos Rūta ir Irma.

 

Logopedė Aistė  l.d.trysnykstukai@gmail.com   +37060128136

                        I, III, IV 7.00-12.40

                        II, V 7.00-16.30

                     

 

Logopedė, spec.pedagogė Daiva daiva.silkyte@gmail.com +37062879810

                           I-IV 7.30-1630

                              V 7.30-13.30

 

Specialusis pedagogas Valdas Kančauskas kancauskas@gmail.com  +37061021938

                       I, III, V 8.20 - 17.30

                         IV 8.20 - 15.50

                       

Judesio korekcijos specialistė Viktorija  viktorija121999@gmail.com +37069045474

                               I-IV 8.00-15.30

                               V 8.00-13.00

 

Socialinė pedagogė Jurgita soctrysnykstukai@gmail.com   +37067163984

            I, II, III 8.00-17.00

            IV 8.00-13.00

            V 8.00-12.00

 

Meninio ugdymo mokytoja Ernesta ernestuxsb@gmail.com +37060531298

             I - III 9.00-17.10

             IV, V 9.00-15.00